Code: Select all
###################################################################
video 0
######################### Colour Depth ############################
#
# Syntax: colourdepth [value]
#
# [value]: 8bit
#
# 16bit
#
# 32bit
#
###################################################################
colourdepth 16bit
############################ Scenes ###############################
#
# Syntax: scenes [path]
#
# [path]: data/8_char_limit_and_must_end_with_Slash/
#
# Supported Scenes: gameover.txt, logo.txt, intro.txt, howto.txt
#
###################################################################
#scenes data/scenes/gameover.txt
#scenes data/scenes/logo.txt/
#scenes data/scenes/intro.txt
#scenes data/scenes/howto.txt/
#gameover.txt/logo.txt/intro.txt/howto.txt/
########################## Backgrounds ############################
#
# Syntax: backgrounds [path]
#
# [path]: data/8_char_limit_and_must_end_with_Slash/
#
# Supported Backgrounds: title, titleb, logo, select, unlockbg, hiscore
#
###################################################################
########################## Level Order ############################
#
# Syntax: levels [filename]
#
# [filename]: levels2.txt
#
# Usage: File to load up levelorder instead of default levels.txt
#
###################################################################
#levels levels.txt
########################## Model List #############################
#
# Syntax: models [filename]
#
# [filename]: models2.txt
#
# Usage: File to load up model list instead of default models.txt
#
###################################################################
#models models2.txt
colourdepth 8bit not colourdepth 16bit
this why it's slow and you see if your conversions are correct when you do
Unless you change this in video.txt your still running 16bit pal no matter about what you do with the other files..